Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Wyróżnienia, 11 pytań i coś EKO

Z przyjemnościa pochwalę się drugim otrzymanym wyróżnieniem

ten miły dowód sympati dla mnie i mojego bloga otrzymałam od Brada
http://heretoannarbor.blogspot.com/
Thank you very much Brad :-)

Otrzymałam również cudowne wyróżnienie od Mysi http://mysianorka1.blogspot.com/, świetnej dziewczyny, którą bardzo lubię odwiedzać, która wyróżniła mnie bardzo wymiernie - w swoim Candy i podarowała mi zrobione przez siebie skrzydła anielskie i filcowy kwiatek (moje marzenie, a ja nie umiem filcować); upominkom towarzyszyła prześliczna kartka :-)


Dziękuję Ci Mysia , prezenty są cudne!

Noi trzecia bardzo miła niespodzianka, która "wyrwała mnie z butów" :-)
Otrzymałam długo oczekiwaną wymiankę "Z marzeniami w tle", którą przygotowywała dla mnie Żancia http://zaneta1975.blogspot.com/.
Niespodzianka składała się z wielu elementów, ale moje serce skradł Notes (zawsze chciałam taki mieć :-)



Dziękuję Żanetko :-)

Kilka dni temu zostałam zaproszona do zabawy w 11 pytań - zaprosiła mnie
Lejdi.ana
http://lejdi-ana.blogspot.com/






Zasady zabawy są następujące:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybiera 11 nowych osób do tagu i podaje je w swoim poście.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w tagu i napisz je w tagowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś.
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane

A to pytania , które otrzymałam:

1. Dezodorant czy perfumy? / perfumy
2. Kolczyki czy klipsy?/ kolczyki
3. Wizyta u kosmetyczki czy własne "rękodzieło"?/ własne "rękodzieło"
4. Czerwona szminka czy czerwone korale?/ czerwone korale
5. Malarstwo abstrakcyjne czy realne?/ i takie i takie
6. Kuchnia polska czy kuchnia świata?/ obie
7. Koncert czy opera?/ koncert
8. Z głową w chmurach czy na ziemi?/ czasami tak, czasami tak
9. Astrologia czy astronomia?/ astronommia
10. Domator czy dusza towarzystwa?/ dusza towarzystwa
11. Karta płatnicza czy gotówka?/ gotówka

A to moje pytania:

1. wcześnie rano czy późnym wieczorem?
2. na płaskim czy na obcasie?
3. ze sklepu czy bardziej z własnej pracowni, ogródka?
4. w kinie czy przed telewizorem?
5. ścisły czy humanistyczny?
6. drink czy wino?
7. elegancja czy wygoda?
8. zmieniam czy cierpliwie czekam?
9. uczucia okazuję czy chowam dla siebie?
10. tradycja czy nowoczesność?
11. jadę czy idę?

A do zabawy zapraszam:
1. MariaPar z zielony kuferek
2. Córka z Jaka matka taka córka (emiliowyswiat.blogspot.com)
3. Iwonka z IwonKa`s Life (iwonka007.blogspot.com)
4. Jola ze Świdrygałki
5. Alex z hand made by alex
6. Agni z Kubek (kubek-agnicy.blogspot.com)
7. Petra Bluszcz z bluszczem oplątane
8. Baloska z baloska
9. TALA z bohaterka dnia codziennego (tala-jestem.blogspot.com)
10.Mysia z mysia norka (mysianorka1.blogspot.com)
11.Mariolka z by-mariolka

Jeśli, oczywiście, ktoś z wytypowanych nie ma ochoty lub czasu na zabawę, to rozumiem i zwalniam :-)

A na koniec świetny pomysł na recycling butelek (bardzo takie lubię :-)



Pozdrawiam cieplutko!

p.s.
w naszym bocianim gnieździe są 3 małe , poluje na nie z aparatem i następnym razem Wam pokaże

11 komentarzy:

  1. w zabawie brała już udział, dlatego chętnie odpowiem tu:)
    1. zależy co ;)
    2. na płaskim
    3. z własnej pracowni, ogródka
    4. przed telewizorem
    5. ścisły
    6. wino
    7. elegancka wygoda
    8. zmieniam
    9. różnie
    10. tradycja
    11. jadę

    świetny pomysł z tą butelką, byłam szoku oglądając zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje za miłe słowa:))gratuluje wyróznienia:))...ale szczotka z buteek jest rewelacyjna:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Iwonko, dziękuję za zaproszenie do zabawy. Tak jak córka, odpowiem tutaj, będzie na bieżąco :-)
    Zobacz, jak bardzo mamy podobne odpowiedzi z córką; Jaka matka, taka córka :-)
    1. wcześnie rano
    2. na płaskim
    3. z pracowni, z ogródka
    4. przed telewizorem,
    5. ścisły,
    6. wino,
    7. wygoda
    8.zmieniam,
    9. okazuję
    10. tradycja
    11, jadę
    Uściski dziewczynki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mnie do tablicy wyciągnęłąś! To musze poodpowiadać :) Jutro u mnie odpowiedzi zamieszczę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli masz bardzo glosnych sasiadow !!??? Dzieki za zaproszenie do zabawy !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojjojoj, postaram się odpowiedzieć przy okazji posta, może jutro jak się uda.Przesyłam ciepłe pozdrowionka z mokrych Mazur.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tylu wyróżnień i "zamieszania"! :-) A miotłę chyba sobie taką zrobię - fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  8. GRATULACJE!!!
    BARDZO DZIEKUJE za zaproszenie do zabawy.Szczotka z butelki jest super nigdy bym o tym nie pomyslala. Niestety nie mam takich butelek.
    Ja z plastikowych butelek (mniejszych po wodzie) robie podlewaczki. Obcinam spod, wbijam dziobek do doniczki (na zewnatrz) i wlewam wode. Woda calkiem nie wsiaknie do ziemi i kwiatek bedzie czerpal wode na bierzaco. Super na podlewanie kwiatkow na male wakacje nie potrzeba nikogo prosic. Drugi sposob jest na polapke na osy ale to dlugo pisania :-)

    Goraco pozdrawiam z upalnego Chicago. U nas dzisija rekord lata 2012 104F

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za przyjęcie: D
    Świetny pomysł z recyklingu tworzyw sztucznych bottles.The miotłę wygląda glamour!

    OdpowiedzUsuń
  10. Iwonko, zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na miotłę , warto spróbować ..

    OdpowiedzUsuń